I miss yaa!

Hej hej
Gud vad den här veckan har gått fort!
Ja vad har jag gjort igentligen?
Jag har shoppat, sovit gått på bio, Fikat och ätit ute lite väl mycket.
Jag träffade en gammal kompis på stan för två dagar sen jag kanske inte har träffat henne på 4 år.  Vi var jätte bra vänner när vi var mindre. Hon var tvungen att flytta för att hennes pappa hade fått ett bra jobb i Göteborg. Vi hade bestämt att aldrig tappa kontakten men det gjorde vi. men det är ju jätte långt ifrån uppsala och Göteborg så det är inte så konstigt. Men hennes mormor bor kvar här i uppsala så hon var och hälsade på henne i en vecka som oturen var att jag träffade henne två dagar innan hon skulle hem så jag hann inte vara med henne så mycket. Men en dag var vi med varandra. Vi träffades på stan och fikade lite och pratade lite om gamla minnen och sånt. Sen bestämmde vi oss för att gå på bio. så vi gick på ´´ I taket lyser stjärnorna´´ den var otrlogit bra och sorglig. Efter den så gick vi till max och åt och satt där ett tag.

Det var jätte roligt att träffa dig gumman. Hoppas det blir fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0