.

hej hej!
vilken dag. det börjar med att jag försover mig så jag hoppar över första lektionen och sen kommer jag till skolan och får reda på att vi ska ha prov nästa fredag i kemi. Asså jag förstår inte för att  läraren som vi har i kemi, Har varit bortrest så vi har haft mångå håltimmar vilket är skönt för att jag hatar verkligen kemi. Men hur kan han ge oss prov när vi kanske har hållt på med det så ofta. ofattbart! asså grejjen är det att jag inte fattar nåt och det är inte bara jag som gör det utan flera utom några pluggisar i klassen som alltid finns så då måste det bero på läraren.men det är bara för mig att börja plugga men boken innehåller så svåra ord dem är jätte gamla. jag tänkte sola nu med sara en kompis och sen duscha och plugga.
see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0