Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket. Det är ju Söndag:(  alla söndagar är tråkiga det finns inte så mycket att göra. Men jag har gjort lite nytta iallafall:D jag har städat min Garderob och rensat lite grann det var mycke kläder som behövde kastas. Etfersom jag var  på städ humör så passade jag på att städa rummet också så att det blev fräscht. Och då måste jag ju också vara fräsch. Så jag tog en dusch och gjorde ansiktsmask och hårinpackning. Och nu sitter jag här. Hade tänkt att kolla på ´´The OC´´ Jag har ju köpt alla säsonger nu:D. Jag bara älskart! de!!!


                                


                                

Ska gå och kolla nu från första avsnittet. Det blir nog spännande:) 
Ha en trevlig kväll puss puss



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0