090210

hej hej alla läsare!
hade en son jobbig vecka så jag hann inte skriva något i bloggen, jag hadenationella provet i svenska det gick bra tror jag. det kändes bra iall. så nu kan jag pusta ut ett nationellt prov av klarat två till matte engelska. engelskan är jag lite orolig för men bara jag får G blir jag nöjd. annars har jag haft en underbar vecka solat, tränat och shoppat så klart kanske laddar upp några bilder sen på vad jag har shoppat det har mest blivit smink smycken underkläder och tränings kläder. Idag hade jag sovmorgon så jag passade på att sola solarium innan inte blev jag så brun jag hann bara sola i en 15 min. sen gjode jag mig iordning och gick till plugget träffade izabell på vägen så vi kom försent som vanligt. Efter en lång dag i skolan så åkte vi ner till stan och åt och träffade kompisar och gick lite i affärer.



här är maten vi åt jätte god sallad ifrån ´´unico´´ muuumms...




sen testade jag de här jeansen ifrån ´´Gino tricot´´ ljusa jeans med slitningar jätte fina och sköna till sommaren med ett färglatt linne till blir ju kanon
500 kr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga jeans gumman shiiet va brun!

puuus

2009-02-10 @ 21:28:27
Postat av: Anonym

åå vad gott det där ser ut då. fin piercing och jeans<3

2009-02-10 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0