Äntligen Helg

var i skolan idag och gjorde två prov jag tror att det gick bra faktiskt. Jag kände mig stolt efter att jag lämnade in dem. Men nu ska jag absolut inte tänka på skolan FÖR ATT NU ÄR DET JU HEEEEEEEELG shiit vad jag älskar det, Det är underbart. har faktiskt inte planerat något riktigt än men det är ju premiär på ´´it aket lyser stjärnorna´´ jag såg att det fanns några få platser kvar. Jag har hört att boken är väldigt bra så jag kanske ska se den idag om inte i morgon vi får se hur det blir. Mia & Magnus är några som vi har träffat i siggefora. De ska sova över hos oss i helgen så jag tror att det blir  lite fest i helgen. De har barn också men de får inte plats så synd för att de är jätte roliga och snälla. Vi hade en underbar sommar tillsammans.
aa vi får se hur det blir puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0