I will never give upp

JAAAAAA JAG ÄR SÅ GLAAD!



Mina föräldrar kom hem med den här igår jag har letat efter den där som en galning. Har frågat i varenda affär efter den men då har dom bara sagt att den är slut i hela europa. Så jag har faktiskt gått och köpt ett tränings kort på Friskis & Svettis men man kan aldrig få för mycket träning. men jag är iallafall jätte glad över den. den är as rolig.  och gulligt av mina föräldrar  Jag älskar dem<3


ussch snart snart är det dags för nationella är så nervös men nu har jag iallafall valt lite linjer jag vill gå i nu så jag har det klart så u kan jag pusta ut lite iallafall. men jag ska fortsätta kämpa....


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja visst är de söta! jag funderar på att köpa dem, de kostra ju bara 249kr :D

2009-01-27 @ 17:51:54
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0