090129

hej guys
vaknade vid halv 8 ,gjorde mig iordning och gick till skolan och slutade vid halv 4 det var en lång dag kommer hem äter det var min syrra som lagade chili con carné med ris jätte gott. efter de pluggade jag lite sen ville min syrra åka och träna spinning så jag följde med henne dit. tränade spinning i 45 min och lite styrke träning sen så stretchade vi självklart. sen kom jag hem och har pricis duschat och varit ute med Nelly, det är min älskade hund. och nu ska jag kolla på tv tills jag somnar så God natt<3



juste fick dem här skorna av min syrra i present. Hon tycker verkligen jag ska ta tag i träningen. 799 kr från stadium jätte sköna och lätta och super fina. älskar dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0