20 Januari

Ussch... vaknade kl.6 på morgonen av några gubbar som stog och skottade snö utanför min port. åååh vad man blir irrterad. men dem gör ju de för min skull också så det är bra. Men jag var ju tvungen att gå upp då och göra mig iordning inför skoldagen som inte heller var rolig. jag kom dit sen var det Musik och sen efter 20 min så hade vi engelska och sen matte sen hade vi 2 timmar hål timme sen Hade vi Fysik som jag hatar. Men eftersom det är sista terminen av 9:an så  måste jag satsa så jag kommer in på ett gymnasium men aa iallafall så gick jag på Fysiken sen stog hela min klass och väntade Men det kom ingen lärare så jag blev både glad och irreterad men mest glad tror jag :D Så jag gick till Gränby Centrum och köpte lite saker......


                                          
                                                                            
Allt är ifrån H&M
Armband    59,50kr      
Söta blommiga örhängen    29,50kr      
                                         vanliga toffsar 19,50kr
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0