,

hej allihopa!
Idag vaknade jag typ vid 7 sen duschade jag och gjorde mig iordning sedan gick jag till skolan. först hade jag mentorstid där snackade vi om balen och skolavslutningen aa det är ju inte alls många dagar kvar nu. sedan hade vi idrott och där körde vi softboll det är typ som baseball fast mycket roligare aa de var skit kul iaf. sedan hade jag språk och där kollade vi på en film typ om skinnheads lite sorglig. efter de hade vi lunch och sen slutade jag för dagen.  men jag åkte hem och lunchade med mamma och pappa isstället de hade köpt jätte goda baugetter. Sen åkte dom till jobbet och jag gick och solade solarium eftersom när jag slutade skolan började de regna och då gick de jue inte och sola :(
aa de var min dag de..
nu ska jag nog gå och duscha see yaa! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0