090303

Hej Hej
nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg. Min data har varit på lagning och har inte haft till gång till de andra datorena. och sen har jag inte haft så mycket tid jag har shoppat, varit med kompisar,bio, ätit ute. skolan och sen måste man ju plugga hela tiden. Har precis sökt sommar jobb hoppas på att man får ett då för det är ett måste för annars kan jag inte göra något roligt i sommar och jag kan inte shoppa det vore inte axeptabelt! men men man får hoppas på det bästa. Orkar inte skriva mer nu ska duscha göra iordning en good fruktsallad och kolla på Andra avenyn det börjar bli dåligt nu men jag är bara tvungen att se de.
Puss hej
     
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0