EN Ny mobil

Hej alihopa!              
som sagt var det min oturs dag i fredags min mobil gick till och med sönder men det är inte första gången. det är nog den sämsta mobilen jag har haft men jag lovade mig själv att nästa gång den här mobilen går sönder så ska jag köpa mig en ny och det gjorde jag också! det blev en rosa T700 jag och min pappa åkte runt till några affärer och kollade och de flesta tipsade mig om den här. den måste passa mig utmärkt eftersom alla tipsade mig om den. Så nu får jag bara hoppas på att det är bättre kvalitet på T700 än W580i. men jag är iallafall nöjd! TACK SÅ JÄTTE MYCKET MAMMA & PAPPA<3       
                                         
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0