fredag den 13:de

aa då var det fredag den 13:de igen då. De var en riktig otursdag för mig iallafall det började med att jag försov mig. Jag hade tänkt och duscha och  förbreda mig  inför nationella så jag bad min mamma att väcka mig halv 7. Men hon väcker mig halv 8 och jag började halv 9!! Jag fick panik så jag sprang in i duschen. och gjorde mig iordning så frt jag kunde. jag hann till skolan iallafall  men jag hann inte äta någon frukost . När jag kom till skolan träffade jag izabell och olivia. vi var lite nervösa inför nationella men det gick mycket bättre än vad jag trodde. Läsförståelsen var lite svår men hörförståelsen gick bättre fast för mig brukar det vara tvärtom konstigt. Jag gick hem efter nationella och då hade min mamma varit gullig och köpt en räksmörgås och massa gott som förlåtelse för att hon väckte mig senare.
Nu ska jag gå och äta min goda räksmörgås och umgås med min underbara mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0