monday

oj vilken dag!
Började med att jag försov mig INTE bra det börjar bli allt för ofta nu..
Det måste jag ändra på nu!
ajaa jag missade första lektionen. Men det gjorde inte så mycket för vi hade vikarie :P
sen hade vi idrott ovh vi skulle spela baseball... när jag fick reda på de så tänkte jag inte var med först
för jag har alldrig spelat det förut och det verkade vara så tråkigt och svårt...
Men izabell fick med mig till idrotten iaf. Och det var bra för att baseball var as rolligt jue :D
sen hade vi lucnh och då satt vi bara och snacka(L)
sen hade vi matte och då skulle jag göra nationella det muntliga. Det var jue lätt så det fick jag nog ´´G´´ på hoppas jag iallafall höhö ajaa sen hade jag lektioner till halv fyra
ajaa ska äta nu ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0