saturday

Första dagen på jobbet då. har precis slutat och sitter här framför datan och chillar
Idag på jobbet jag kom dit vid 10 i 4 och jag började kl 4. så fick jag byta om. dom har jätte fula kläder svarta byxor de sitter ganska tajta på låren sen svänger det ut vid smalbenet jag gillar inte sånna byxor sen var det vanliga sverta piké t-shirtar och sen var man tvungen att ha keps jag som inte passar i keps ussch kläderna gillar jag inte iaf. men men jag klarar mig. efter att jag hade bytt om visade bruke runt det är en tjej som har jobbat där sen de öppnade så hon kan allt aja hon var iaf jätte trevlig. sen skulle hon lära mig kassan asså jag bara stog där som ett retard ussch det kommer nog ta långt tid innan man lär sig den! men hoppas att allt kommer sen. ajaa är helt slut nu ska nog sätta mig framför tv och bara ta det lungt.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0